marți, 14 iulie 2009

:)

hai sa vedem daca merge ce m-a invatat fratele meu chioru :))


ma uitam la fata asta cu ken lee :) este ca radeti nebunilor? ca voi cand fredonati acum vreo 15 ani Technotronic nici nu vreau sa-mi imaginez ce era pe la gura voastra :) sau cand o bagati pe aia cu Oops up. eu recunosc eram varza , insa cea mai pocita melodie de la romani cred ca era All that she wants.
ma rog sa lasam asta , ma uitam pe youtube la filmuletele cu tanti Ken Lee si am dat peste ceva interesant. Mariah invitata la o emisiune din Franta si i se pune acest filmulet de la Music Idol din Bulgaria.toti profesionistii aia , instinctul meu imi spune ca erau pseudo profesionisti si aia , din juriul ala sau ce era... s-au prapadit de ras cand au auzit-o pe tanti ken lee (lucru normal de altfel) , dar s-au grabit sa o ironizeze , sa o ia la misto.
Reactia pe care a avut-o Mariah? ei bine te-ai fi asteptat sa moara de ras :) sa zica : WHO THE FUCK IS THAT IDIOT? :) e nu ... zice ca nu poate sti daca va face cariera fatuca sau oricine altcineva , dar ca oricine are curajul sa se duca la astfel de emisiuni si sa se expuna merita apreciere :) cred ca daca era vorba de vreo playback diva de la noi si ii fredona cineva melodia aiurea :) aoleu ce era la gura ei... ce o mai desfiinta :)
nu ma innebuneam eu dupa Mariah :) dar mi-a placut reactia ei. as putea spune ca e o lectie de toleranta , dar mi-am promis sa nu fac din pagina asta genul ala cu filosofiile ieftine :) si ma cam feresc sa o spun .


2 comentarii: