luni, 13 iulie 2009

am intrat in randul lumii

salut , parca asa se incepe nu?
tot e la moda sa-ti faci blog , toata lumea are mai nou un blog , bine pe corecte nu mai nou... ci de vreo cativa ani incoace lumea
o arde in bloguri.toti respinsii de la filosofie si-au facut un blog , toate gagicile ca sa nu zic pizdele care sufera de sindromul
Fecioara Maria si-au facut blog , ma scuzati si cele care nu sufera de respectivul sindrom o ard in bloguri . eu recunosc , nu prea am rabdare sa citesc vreun blog din asta :) asa ca sunt constient ca nici pe al meu nu-l vor citi multi :) dar asta conteaza mai putin,
oricum ma plictisesc in ultimul timp f grav , nu mai e treaba nici pe mess , nici pe hi5 ( n.m - ati observat ce s-a stricat hi5ul ?),prin oras cu atat mai putin... mai ies doar aia care oricum ieseau si inainte doar la misto si nu consumau nimic :) , nici macar atarnatoriinu mai au unde sa se aciueze .nici la bloc nu mai poti sa o arzi cum o ardeai inainte ca te mascaresc babele ca vorbesti prea tare -adevarule ca eu si tip ca nebunu , asadar omul fiind un animal social cum zicea cineva ( eu stiu cine , dar nu va spun ) am hotarat sa fac o incercare de a socializa virtual . nu cred ca am o motivatie speciala :) si nici nu cred ca ti trebuie , dar poate cine stie , gasim impreuna
vreun subiect de dezbatut ... eu si cu cei 2-3 cititori :)

P.S stie careva cum fac sa pun si eu filmulete de pe youtube aici?
pana atunci va las un link http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

10 comentarii:

  1. ai si hai faiv ma?? :))))
    pui embledu... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Babe eu n am blog si nici n am de gand sa mi fac :)) dar al tau e chiar cool =)) sa moara aia mici vorba ta . Acum te las , ma duc s o ard putin prin oras ;)) puuuup :*
    AMG

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e babe :) sunt un blogger f cool si voi avea cel mai cool blog facut vreodata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Grasule....chiar ca esti plictisit, daca ai ajuns sa te faci blogger, dar hai ca dau link-ul mai departe ..asa ca te cunosc...poate cine stie, ajungi cum zici tu, sa ai cel mai cool blog...
    Asta pana vei ajunge sa vorbesti de Steaua si gata l-ai stricat :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Piticule tu oricum ai ramas la FIFA99 , nu stii tu koae cu bloguri , cu internet , cu astea :) e greu pt tine

    RăspundețiȘtergere
  6. Hahaha, asta e, tu cu bloguri, eu vopsesc blocuri........ cu dufa :D

    RăspundețiȘtergere
  7. buna..hai ca ma amuz.
    ai pomenit de babe si ma gandeam ce am sa fac eu cand voi ""deveni" baba??..sa-mi fac un blog de pe acum sa nu ma plictisesc la batranete si sa nu-i injur pe cei care stau la bloc,in fata blocului?:)))))))))
    sa-ti fac o urare.."sa-ti traiasca blogul si sa nu te plictisesti..sa-ti traiasca si babele de la bloc..sa mai avem ce comenta..

    RăspundețiȘtergere
  8. oare care baby?cine iti zice tie ursulet:xpoate asa iti aduce aminte care baby sunt.poop dulce pe guritza:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Belea e marfa , baga si tu din top cu @ pe bucuresti cu astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare ...pana la urma mi-ai indeplinit dorinta ...problema este ca eu te-am cautat prin locurile pe unde stiam ca ai cont si asa am reusit sa dau de acest blog , iar eu nu mai am adresa ta de yahoo...mi-as dori sa vb ...imi lipsesti ;) ma risc lasandu-ti adresa de yahoo aici ...june230677@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere